Als het buiten kantooruren is of je hebt het te druk om te bellen, is er geen reden tot paniek. Voor grote of kleine vragen, stuur een e-mail naar [email protected] en we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Waar is mijn bestelling?
Ontdek waar je bestelling zich bevindt met onze eenvoudig te gebruiken ordertracker. Het enige wat je nodig hebt is het ordernummer van je e-mail bevestiging en je e-mail adres. Heel eenvoudig. We sturen je zelfs een e-mail wanneer je bestelling is verstuurd!
Als je niet helemaal tevreden bent over onze producten of onze service, dan kan je contact met ons opnemen via [email protected]. Je krijgt van ons zo snel mogelijk en uiterlijk 14 dagen na ontvangst van je klacht een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kan je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Onze vriendelijke en behulpzame klantenservice is een uniek en gevarieerd gezelschap met één ding gemeen - hun liefde voor raamdecoratie! Heb je een vraag, hoe groot of klein dan ook, neem contact op en ons team zal je graag helpen.
Duizenden tevreden klanten