Veelgestelde Vragen

Bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Online via de website

  • Kies een product
  • Vul de gewenste maten in en selecteer je voorkeuren
  • Voeg het toe aan je winkelmand en winkel verder
  • Klik, zodra je bestelling gereed is, op veilig afrekenen

Telefonisch

Hoe kan ik de kleuren in het echt zien?

Het kiezen van de juiste raamdecoratie voor je huis is een belangrijk proces. Om je te helpen en ervoor te zorgen dat je precies krijgt wat je wilt, bieden wij een snelle gratis kleurstalen service waarmee je tot 10 verschillende kleurstalen kunt kiezen om thuis uit te proberen voordat je koopt.

Hoe bereken ik mijn prijs?

Wij zijn transparant in het delen van onze prijzen, je kunt ze eenvoudig zelf berekenen op onze website.
Kies op de website een kleur die je mooi vindt, voer je gewenste maten in en klik op 'Krijg Meteen Een Prijs'.

Ik heb een kleurstaal besteld maar het product staat nu niet meer op de website, hoe komt dat?

Er zijn twee redenen. Ten eerste kan het zijn dat het materiaal om het product te maken niet op voorraad is. Meestal kunnen we goed inschatten wanneer het product weer op voorraad is en je hiervan op de hoogte houden.
Ten tweede kan het zijn dat we een product uit ons assortiment gehaald hebben. Het kan zijn dat de collectie vernieuwd is of dat het ontwerp plaats heeft moeten maken voor een ander populairder design. Ook kan het zijn dat er problemen zijn geconstateerd bij het materiaal en het niet voldoet aan onze hoge standaarden. Tot slot kan het ook simpelweg zijn omdat onze leverancier het materiaal niet meer aanbiedt.
Neem altijd even contact met ons op als je het product van je wens niet meer kan vinden, wij gaan dan ons best doen om het alsnog te kunnen leveren. Als dit niet mogelijk is, dan gaan we met jou kijken naar alternatieve kleuren en sturen je daarvan gratis kleurstalen toe.

Heb je een andere vraag? Lees hier meer over onze leveringsservice.

Levering

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat nu?

Al onze leveringen zijn volledig verzekerd tegen schade, als de verpakking op welke manier dan ook beschadigd is, schrijf dan 'beschadigd' op de leveringsbon. Als je je bestelling inspecteert en deze is inderdaad beschadigd, dan spijt het ons zeer. Neem contact op met onze klantenservice en wij zorgen voor een vervanging. We vragen je om ons een email te sturen met daarin:

  • Ordernummer
  • Duidelijk aangeven om welk product uit je order het gaat
  • Foto en of filmpje waarop de beschadiging goed zichtbaar is
  • Foto van de verzenddoos met daarop eventuele beschadigingen

Wat zijn de verzendkosten?

Volledig verzekerde levering in Nederland en België is gratis bij bestellingen boven de €299 en slechts €9,95 voor bestellingen onder de €299.

Heb je een andere vraag? Lees hier meer over onze leveringsservice.

Inmeten

Hoe meet ik mijn raamdecoratie?

Het zelf meten voor je nieuwe raamdecoratie producten is heel eenvoudig. Het is een makkelijke manier om veel geld te besparen en het kost je slechts enkele minuten. Je zal je afvragen waarom je dit niet al eerder gedaan hebt. Het enige wat je hoeft te doen is onze eenvoudige, stapsgewijze aanwijzingen te volgen.
Heb je toch nog vragen? Ons support team geeft je graag advies!

Wat is het verschil tussen IN het kozijn en OP het kozijn metingen?

IN het kozijn:
Deze meetmethode moet je nemen als je wilt dat je raamdecoratie in het kozijn of tussen twee muren (of twee punten in) past. Meet de volledige breedte en de hoogte van de ruimte tussen het kozijn of de muren en wij zullen de juiste maten doorgeven om de perfecte pasvorm te garanderen.

OP het kozijn:
Dit is de maat die je moet nemen als je wilt dat de raamdecoratie over de breedte van het raam valt, zodat er overlap is aan beide kanten. Meet de grootte van het raam en voeg vervolgens aan beide kanten een beetje toe om een goede dekking te garanderen.

Orderstatus

Wat is de status van mijn bestelling?

Volg je bestelling hier met onze real-time order tracker. Je kunt de bestelling volgen vanaf de productie tot aan je voordeur. Als je wilt, kan je ook een factuur afdrukken en instructies downloaden.

Waarom is mijn bestelling niet volledig afgeleverd?

Wij hebben verschillende productie locaties. Als je producten hebt besteld die bij een andere locatie vandaan komen worden deze los van elkaar verzonden en je ontvangt hierover bericht met een track en trace code.

Het kan ook een enkele keer gebeuren dat jouw pakketten tegelijk verstuurd worden vanuit één productielocatie maar dat ze onderweg van elkaar gescheiden worden door de koeriersdienst. Geen zorgen, je ontvangt in dat geval het ontbrekende pakket meestal binnen 2 werkdagen. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan even contact met ons op dan gaan we het voor je in orde maken.

Hoe kan ik mijn order wijzigen of annuleren?

Stuur binnen 4 uur na ontvangst van de orderbevestiging een e-mail naar [email protected] en we zijnnog op tijd om je bestelling bij de fabriek te annuleren of te wijzigen.
Mocht je later wijzigingen willen doorgeven of willen annuleren neem dan telefonisch of per email contact met ons op, wij kunnen niet meer garanderen dat dit lukt maar gaan ons best voor je doen!

Monteren

Instructies / handleidingen

Met een paar simpele stappen leggen wij uit hoe je jouw raamdecoratie eenvoudig kunt monteren.
Heb je producten besteld en ben je op zoek naar de juiste montage instructies voor jouw order? Log hier in en ontvang de juiste instructies.
Je kunt de montagegidsen ook vinden op deze site, per product. Vind het product waarvoor je instructies nodig hebt en klik op ‘Montage Gids’.

Hebben jullie een montageservice?

Simpelweg, nee. Sommige bedrijven beloven gratis montage in hun service, maar daardoor zijn hun producten een stuk duurder. Om de producten laaggeprijsd te houden bieden wij geen montage service, en om die reden hebben wij ook geen fysieke winkels.
Daarnaast verzekeren wij dat onze producten eenvoudig te installeren zijn en geven duidelijke montage instructies mee.

Garantie

Welke garantie heeft mijn product?

Wij hebben alle vertrouwen in de kwaliteit van onze raamdecoratie. Zozeer zelfs dat we een verlengde garantie van 5 jaar bieden op alle aankopen, zodat je met een gerust hart de perfecte raamdecoratie kunt kiezen.
Bekijk meer informatie over garantie hier.

Voorwaarden

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

Bekijk hier de algemene voorwaarden.

Herroepingsrecht

Bekijk hier de informatie met betrekking tot herroepingsrecht.

Reviews

Je vindt onze reviews op Google en Trustpilot. Omdat e-mail verificatie nodig is, kunnen er niet meerdere reviews per persoon geplaatst worden. Alle reviews die wij ontvangen zijn daar zichtbaar. Mocht er een verdenking zijn dat een review nep is of als wij nog in contact zijn met een klant kan in gesprek met deze review instanties de publicatie on hold gezet worden. Wij werken niet met betaalde reviews. Op onze website tonen wij een greep uit de reviews welke in lijn zijn met de gemiddelde scoren die wij ontvangen. Deze reviews worden per kwartaal opnieuw bekeken en waar nodig geupdated.