Bestellen
Hebben jullie een showroom?
- Wij hebben geen showroom, dit is een bewuste keuze omdat wij ons aanbod voor een zo vriendelijk mogelijke prijs willen aanbieden.
- Uiteraard vinden wij het belangrijk dat er bij het bestellen een bewuste keuze wordt gemaakt, wij raden daarom altijd aan om gratis kleurstalen te bestellen en de meetgids door te nemen.
- Voor vragen kan je altijd bij ons klantenservice team terecht.
Is de BTW inbegrepen in de weergegeven prijzen?
Ja, de weergegeven prijzen zijn inclusief BTW.
Hoe kan ik bestellen?
Online via de website
- Kies een product
- Vul de gewenste maten in en selecteer je voorkeuren
- Voeg het toe aan je winkelmand en winkel verder
- Klik, zodra je bestelling gereed is, op veilig afrekenen
Telefonisch
- Bel ons klantenservice team en toets 1 voor Sales
Hoe kan ik betalen?
- Betalingen van online bestellingen worden via Mollie, onze betalingsverwerker, gedaan. Je kan kiezen tussen de volgende betaalmethodes:
- iDeal: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank (gratis)
- Bancontact: via de vertrouwde online betaalomgeving van je bank (gratis)
- Credit Card (Mastercard en Visa): Pas aan het eind van de maand krijg je de rekening van al je aankopen (gratis)
- PayPal: makkelijk online betalen zonder je gegevens in te voeren
- Mocht het niet lukken dan kan je altijd je bestelling afronden doormiddel van een overboeking naar NL78 INGB 0008 3200 52 op naam van Tuiss B.V. Graag ook het ordernummer vermelden: NLxxxxxxWB.
- Je kan ook contact opnemen met ons klantenservice team, wij kunnen aan de hand van je ordernummer een betaal link voor je aanmaken.
- Zodra wij je betaling hebben ontvangen kunnen wij je stelling in productie nemen, een eventuele dubbel bestelling waar niet voor betaald is zal daarom ook niet in productie gaan.